18 aylık oğlum dün öğlen lokal sunnet oldu dün 4 5 saat ağladı akşam üstü sakinledi bugün hiç ağlamadi ağrısı yok sadece orasına dokundurtmuyor bu gece yola çıkmamiz gerek 6 saat falan sürecek yok bir sıkıntı olur mu ki bilemedim genel durumu çok iyi sünnet olmuş bebek gibi değil gayet yaramazlık yapıyor dağıtıyor ona güvenerekten cikiyorum bu yola ama aklımda bir yandan bir sıkıntı olursa diye düşünüyor