Nurtenn4161 canım öncelikle kendini rahat bırak sıkma kendini benim bebeğimde 2.5 aylık 5 günlüğünden beri mama veriyorum ilk bi ay her öğünde verdim sonra solgarın arma mayalı b 12 li vitamini var o bende cok itişe yaradı birde moral tabi,bizim dokyorumuz kesinlikle hipp combiyotik önerdi şuanda günde 4 kere veriyorum 1 ayda 1 kilo 150 grm almış istersen bu mamayı dene anne sütüne en yakın olan mama bu diyorlar ve inan sütüm cok güzel yarıyor de❤️Ben mesala ay sütüm yok dedikce o gün sütüm olmuyor yada gece ya olmazsa dersem gece sütüm yetmiyor en önemlisi moral ve inanmak💖sütn olmasada önemli değil rabbim çaresiz bırakmasın herşeyin çaresi var 🌸