ozgekeremehmet ben devlette yaptırdım narkoz vermediler 6 aylık oğlum lokal anesteziyle sünnet oldu ve kesinlikle devlet hastanesi en iyisi çünkü her branşta bence daha bilgililer ve özeller para için herşeyi yapıyor artık insanların hayatıyla oynuyorlar araştırın devlette en iyi doktor hangisiysr ona gidin bence ve cerrah olursa daha iyi olur ben öyle yaptım şahsen