SinemB endişe etmeyin ıkınmasi çok normal Bir durum yenidogan döneminde bağırsak.hareketlerini o şekilde düzenliyor bebekler , ama.eger uykusunu falan.cok. boluyorsa doktordan uygun probiyotik isteye bilirsiniz, kakanin renginin öyle olması da sorun değil normal olucak arada yeşilimsi, bu ons sütun fazlalligindan ola bilir, ya da bebeğin balgamini tutmasından kaynaklanan.bilir diye biliyorum