Bse Arkadaşlar 6.ay aşılarını yaptırıcam yalnız doktor menenjit aşısıda önerdi yaptıran varmıdır? Kaçıncı ayda vuruldu sizin bebeklere ve vurulduktan sonra ne gibi yan etkiler gördünüz?
Ggdefne Bse 2.4.aydA vurulduk bide 12ayda vurulucak Ateş huzursuzluk falan yapmadı bizde herhangi bir yan etki olmadı
Mom095 Bse 3. Ayımıza girmek üzereyken yaptırdık. Üç doz vurulacak. Biraz ateşi çıktı. 4 saatte bir calpol verdik bi çay kaşığı. Bikaç günde emmesi azaldı. Sonra düzeldi çok şükür 🙏🏼
Miniktosbikinannesi Bse Bse yaptırdım ben.biraz huzursuzluk yaptı ama ateşi 37.5 e çıktı.2 kere oldu.3.su yaşında olacak