4 ay oldu doğum yapalı adet olamadım 1 seneye yakın olamazsın dedi doktorum ama kızlar inanılmaz şişkinliğim var olamadığım için çok gerginim doğum kontrol de kullanıyorum belki o da yardım eder diye ama daha 5 gün oldu başlayalı tabi. Sorum şu 1 sene olmadan şu yöntemi denedim adet oldum diyen varmı aranız da