Kuzeybey2209 yenidoğan bebeğin sıvı ve sarı olur zaten. Bağırsaklarını çalıştırmak için de çok sık kaka yapabilir bu ishal demek değildir. Asıl sarı olmazsa korkun yeşil,kanlı vs olmadığı sürece sık kaka yapması ve sarı olması sağlıklı olduğunu ve iyi beslendiğini gösterir. Boşuna endişelenmeyin. Süt içiyo ya da mama içiyo ne olacak tabii sıvı olacak 😊😊👍🏻