Esrakndmr Kızlar sizdede oluyor mu sağ gögüsü emerken sol göğüstende süt akıyormu. Soldan emerken de sağdan akıyor.
KumsalNesra Esrakndmr evet oluyor,göğüs pedi kullanıyosunuzdur emzirmediğiniz göğsünüz kapalı olsun boşa akmasın😊sütü indirdi derler bebeğiniz
KumsalNesra Esrakndmr başlarda çok fazla akıyodu gece uyurken üstüm ıslanıyordu,ama şu an yine akıyo 4ay olacak,göğüs pedi mutlaka kullanın:)
Happybaby Esrakndmr sütün olduğu sürece akar canım aktığını farkettiğinde göğsünü avuç içine alıp dairesel hareketler uygula akışını engeller