Merhaba güzel anneler
10 aylık bir kızım var basta çok gazlı bır bebektı 6 aydan sonra bıraz daha normale döndük derken sımdı yıne gaz problemımız ortaya cıktı sütümde olmadığı için mama vermek zorunda kalıyorum basta golden goat kullanıyodum hıc gaz problemımız yoktu ama gün gectıkce tadını begenmez oldu ve içmedı aptamil bıraz daha sekerli olduğu için aptamile dönüş yaptım ama bu seferde sanırım mamadan çok gaz sıkıntımız oldu kabızlık falan yapmadı cokta severek içiyo ama gel gelelim gaz uyutmuyo gece bebeğimi siz bu konuda önerilerınız var mı?bıde gece beslenmesını ne sekılde yapıyosunuz?bırakmak ıstıyorum ama erken mı?acaba sımdıden tesekkürler