Merhaba hanımlar
3 aylık oğlum var Allah bağışlasın MaşaAllah çok akıllı bi bebek yemesi içmesi herşeyi normal bide ben bebeklerle uğraşmayı falan çok severim anneliğe kendimi çok hazırladım belki o yüzden bana kolay geliyordur bilmiyorum. Oğlum sürekli korkuyor doktora da götürdüm kalbine falan baktırdım herşey normal görünüyor böyle kucağıma alıp onu ters tutuyorum etrafı incelemesi için evi gezdiriyorum bir anda yüksekten düşer gibi kollarını açıp nefesi kesiliyor kıpkırmızı geçiyor. Arada bir oluyordu neyse bebektir korkar dedim ama artık sürekli olmaya başladı. Kimseye derdimi anlatamıyorum korkuyor diyorum kimsenin kucağına vermek istemiyorum. Geçen ablamın kucağındaydı baktım nefesi kesiliyor bağırdım korkuyor diye bişeyi yok diyor neyse sonra öbür ablama dedim oda umursamadı onun kucağında kızarmaya nefessiz kalmaya başlayınca attı kucağıma bebeği. Bugün 5-6 defa oldu ve daha kötü olmaya başladı bu. Araba da gidiyorduk bir anda bağırmaya başladı baktım yine aynısı olmuş hani böyle çok yüksekten bir anda bırakırlar nefes alamayız kendimizi kasarız ya hep öyle oluyor bağırmaya başlıyor bir anda. Geceleri bağırarak uyanıyor Korkutuyorlar mı diyorum sürekli okuyorum okuyunca rahatlıyor. Artık uykusunda bile olmaya başladı kollarını kasıyor yukarı doğru kendisi kasılıyor ıhh ıhhh ıhh diyor koşuyorum sarılıyorum sakinleştiriyorum ama fark etmediğim zaman kıpkırmızı oluyor morarıyor yavrum. Kendim artık dikkat ediyorum ama etrafta kimseye anlatamıyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum hocaya falan mı götürsem doktora götürüyorum herşeyi normal 😔