Muhammedyusuf ben önceden bir cezve su kaynatiyorum..mesela akşam yatmadan önce yapıyorum. Bir kavanoza koyuyorum..mama yapacağım zaman o kafanızdaki sudan alıp isitiyorum ve mamayı hazırlıyorum. Diğer türlü her seferinde yeni kaynatınca bebek aç olduğu için huysuzlaniyor hem de zor oluyor. Gece de.cok rahat oluyor. Kaynamış su kenarda olduğu için hemen ısıtıp yapıyorum