Kızlar merhaba bebeğim 14 aylık tam. Önceden 1-2 saat babannesine bırakıp eşimle kahve içmeye çıkardık dışarı hiç bir sorun yaşamıyorduk babannesi yedirip içirip uyutuyordu.
Son 1 aydır ben hariç asla kimsede yemek yemiyor uyumuyor normal mi bu durum birşeyden mi korkuyor acaba bilginiz var mı?
1 saat önce dışardayken eşim aradı duruyor mu diye ağlama sesi geliyordu nasıl eve geldim bilmiyorum gelir gelmez de sarıldı bana ve uyudu normal mi bu durum acaba