Oznur_ 7 ay 3 günlüğüz dogdugumzdan beri kucakta uyuyor ne ayak ne kendiliğinden nede beşikte kendiliğinden uyumuyor kucak illaki bu şekilde olup normal uykuya grçirenüniz oldu mu
Elif06 Oznur_ bizde aynı durumdayız doğduğundan beri kucağımda uyuyor 5 bucuk aylık, 4. Ayına kadar gecede kucağımda uyuyordu şimdi gündüz kucağımda çok nadir beşiğinde o da yarım saat en fazla gece de yanımda yatıyor