hirazls hayırlı akşamlar kızlar şurubu bugün aldım denemeye karar verdim ama alırken soramadım bu şurubu dolaptamı saklıyorsunuz oda sıcaklığında mı 2 ay 9 günlüğüz kaç ölçek kullanıyorsunuz
Esra12 hirazls açıldığı gibi dolapta durması lazım ben cok soguk oluyor diye önceden çıkarırp veriyordum günde 2 defa 5 ml
Dorukmomy hirazls ben buzdolabında tutmuyorum oda sıcaklığında salonda duruyor günde bazen 2 bazen 3 kere verdiğim oluyor 5 ml veriyorum. W
Ococila hirazls ben ilk dolaba koyuyordum çok soğuk oluyordu çıkarıp ısınmasını bekliyordum falan sonradan artık oda sıcaklığında tutmaya başladım günde 3 ml sabah 3 ml uyumadan önce veriyordum
TinkyWinky Dolapta duruyor vereceğim kadarını içindeki şırınga tarzı ölçek ile çekip dışarda biraz bekletip veriyorum .