Mom9 ben bunun hakkında çok post açtım neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.. tv dediğim an otizm otizm otizm kelimesini duymak tan gına geldi. Belki zamanında bu formu açmasaydım daha sağlıklı olurdum ama burası pskilojimi bozdu bi ara benim. Artık tv postları komik geliyor. Bu benim düşüncem. İyi günler