Merhaba, kızım 7 buçuk aylık oto koltuğu alacağız BESAFE İZOFİXLİ X3 mü önerirsiniz?
yoksa NEWTON İNGLESİNA mı?
Varsa şikayet ve önerileriniz nelerdir?
Güvenlik ve rahatlık en önemlisi olmak üzere yanında almamız gereken başka aparatlar neler? ( Baş tutma yastığı vs )
Şimdiden Teşekkürler