DenizAlpinAnnesi Kizlar adet göremiyorum 10 ay oldz dogum yapali emziriyorum ama yavas yavas 2. cocugu düsünüyorum oglumda meme bagimlisi vermezsem kiyametler kopuyor nasil olcak bu is bi akil verin
Uraznannesi DenizAlpinAnnesi ben de doğum yapalı 10 ay oldu adet görmedim hala ve benim oğlum da meme bağımlısı. Şahsen ben ikinci çocuk için çokça erken olduğunu düşünüyorum iyi cesaret etmişsiniz bravo
DenizAlpinAnnesi Cutes emzirrirken prolaktin hormonu yüksek oluyormus o bakimdan zor oluyormus sanirim