busra-mom Hanımlar yoğurt yapacağım oğluma günlük süt aldım ama ilk defa yapıcam ben bunu kaynatıp soğutmalı mıyım mayalamadan önce
Ssultannn busra-mom evet canım öyle çok kaynamasına gerek yok 10 dakika maximum katnatıyorum ben ılıyıncada mayala
Hasderluna busra-mom 45 dereceye kadar ısıtsan yeter kaynatmanın anlamı yok zaten o bize gelmeden çok yüksek derecelerde kaynatılıp soğutulmuş oluyor 😊
Lilduc busra-mom canım bu arada probiyotik maya kullan bebekler için çok faydalı bağırsaklara ve bağışıklığa birebir. Eczanelerde ve migroslarda var.
busra-mom Lilduc teşekkür ederim evet Araştırırken gördüm o mayayı bu akşam kendi yoğurdumdan kullandım mayayı onuda deneyeceğim inşallah işk tadımlık bu akşamki😊
busra-mom Lilduc teşekkür ederim evet Araştırırken gördüm o mayayı bu akşam kendi yoğurdumdan kullandım mayayı onuda deneyeceğim inşallah işk tadımlık bu akşamki😊