Annnisshhh Kızlar iki ay oldu doğum yapalı üç gündür sol kasığımda bir ağrı var yürürken daha çok oluyor sizde de oluyor mu
Sevnurr Annnisshhh bende normal doğum yaptım canım 35 gün oluyo. Ama senin dediğin şekilde bi ağrım olmadı hiç.
anqeL Benim de hiç olmadı, erken regl olucaksan belki vücut kendini ona hazırlıyor olabilir, ama tabi en net bilgi doktorda..