Kızımın sırtı isilik gibi komple kızardı. Terden olduğunu sanmıyorum ince giyiniyor. Yediği bişey desem farklı bişey yedirmedim şüphelendiklerimi kestim düzelmedi. Çamaşırlarını bizim deterjanıyla yıkamaya başlamıştım ondan olabilir mi? Başına gelen var mı ?