iki_prens_annesi_ serebro kilosundan bide bezi artik dar gelir biz 4 numaraya kadar cok hizli gectik 2 bucuk aydir 4te kaldik bi sure daha kullaniriz
serebro iki_prens_annesi_ Lidya-t Elifhanim üstündeki kilolara göre evet ama şuan molfix 4 numara kullanıyorum (7-14kg) oğlum 1 ay önce 8200kg civarındaydı son 1 haftadır her kakasi taşıyor resmen özellikle bezi takarken ortaladigimdan emin olmama ragmen taşıyor doğduğundan beri hep molfix kullandık ilk kez böyle oluyor cildircam 5.numara da 11kg diyor çok büyük mü
ikiprensannesii2 iki_prens_annesi_ kaç aylıksınız bende anlamadığım için ablam 4e geç dedi 6400 kilosu daha 2 aylık yani normal mi büyük mü hiç anlamıyorum
Kuzey-41 iki_prens_annesi_ aynen yaa birden 4 numara olduk bizde simdi 2-3 aydir 4 numara kullaniyoz bi süre daha gider heralde 😀
Elifhanim serebro bnm kzimda 8. 400 kilo 3 numara kullaniyrm ve hc br sknti olmadi bnde dogdugundn beri molfix kullaniyrm
iki_prens_annesi_ ikiprensannesii2 bezlerin ustunde kac kilo oldugu yaziyo biz suan 5 ay 24 gunluguz 6 kiloyken 3 kullanıyodum 7 kilo olunca 4e gectim suan 8 kilo