Sevnurr 35 günlük bebeğim var. Emzirdikden sonra iki göğsümdede iğne batırıyolarmış gibi bir acı oluyor. Çok canım canıyo koltuk altlarıma kadar sızlıyo. Sizde de oluyo mu acaba bu durum. Normal bi şeymi ?😪
Efeninannesi12 Sevnurr benimde öyle sütyen takmıyodum ağırlaşıp sarkıyo ağrı yapıyıdu sütyen takınca azaldı
Cannsuu Sevnurr bence bi doktora gidin. Ağrı koltuk altında varsa enfeksiyon olabiliyor. Ben yaşadım ordan biliyorum 😢 şuan antibiyotik kullanıyorum. Icinizi ferah tutun enfeksiyon bile olsa çaresi var ama ihmal etmeden bi doktora gidin derim. Çok geçmiş olsun
anqeL Sevnurr Süt kanalları öyle yapıyor, bi kaç ay sonra göğüsler yumuşuyor ,çok hissetmiyorsun. Bu aslında iyi bişey göğüslerinin süt dolduğunu anlayabiliyorsun.
Sevnurr Elif1601 daha öndeden yoktu yeni yeni olmaya başladı. İnternette baktıö da mantar olabilir falan yazıyodu korktum 😥😥
Sevnurr anqeL daha öncede süt kanalı tıkanıklığı yaşadım. Antibiyotik kullandım . O yüzden korktum biraz açılcası
Sevnurr Didoo sağmaya çalışıyorum fakat emzirmeden öncese sağsam sonra da azıcık çıkıyo en fazla 40 ml .
Didoo Emzirmeden sonra sağın, emzirdikten sonra 40 ml çıkıyorsa az değil bence, bebeğiniz daha çok küçük ,