Aselmir biz de var dediler canım . Gürültülü kaka vardı bir de uyarıldıgında suyu ile partıkulu ayrı geliyordu . Fıskırarak yapıyordu . Kendisinde bir belirti yoktu . Diyet denedım yıne aynı bıraktım diyeti sımdı biraz daha iyi uc kutu relactaz kullandık her emzirmeden once altı damla