Sadece bir kere aşıya gitmek için kullandık malum corona ve gerisinde hic çıkmadık diye kald tekerleklei tertemiz zaten. şuan kullanmama sebebim bebeğim büyüdü :( baston almayı düşünüyorum ilgilenenlere resim atabilirim faturası garantisi hersey devam etmekte 6 ay oldu cünkü alalı 1300e aldım 900e vereceğim seti