betulturk Lık lık ses sürekli gelmeyenilir, çünkü ilk dakikalardan sonra gelen süt daha yağlıdır. Aç olan bazı bebekler ağlamayabiliyor o yüzden ağlama durumunu referans almamanızı tavsiye ederim. Ve de eğer sadece emsin istiyorsanız mamayı kademeli olarak azaltarak bıraktırmanızda fayda var. Evinizde tartı varsa 1 haftalık ( yarın sabah bezsiz kendinizle birlikte tartın, ( kendi kilonuzdan cıkartın) önümüzdeki hafta tekrar tartın aradaki fark 100-250 aralıgındaysa iyidir. 4. ay meme -mama reddi açısından tehlikeli bir ay. O yüzden bebeğiniz istedikçe emzirmenizde fayda var. 💐🌸