invisible33 Yasemen61 ay birkaç gün önce açtım post 4 aylık bebeğim ama gaz sıkıntısı çekiyoruz yıldım artık 🥺 süt alerjisinden şüpheleniyorlar artık
iki_prens_annesi_ Yasemen61 olur tabi gaz hep olur ama bebeginiz kendi cikaramiyomu benim oglum 4 ayin ortalarinda kendi cikarmaya başladı artikk
zeynepogretmen Yasemen61 biz ilk 4 ay hiç gaz sorunu yaşamadık. Şimdi kızım 4 ay 20 günlük bir haftadır sabaha kadar gaz sorunu yaşıyor. Havaların serinlemesine bağlıyorum.
iki_prens_annesi_ invisible33 sut alerjisinden neden supheleniyosunuz oglumda var da sizin belirtiniz mi var merak ettim yardimci olabilirim belki
Yasemen61 invisible33 sürekli aynı saatte ağlıyor 8de anlamadım kı bugün gaz ilaçı vereyim dedım ağlama yok ağlamada kriz gibi
Yasemen61 iki_prens_annesi_ canım çıkarıyor ama 10 günden beri saat 8de ağlama krizi tutuyor onu gündüz birşey yok 10 dakıka aralıksız ağlıyor bugün gaz ilaçı verdim ilk defa zorluk çıkartmadan uyudu
invisible33 iki_prens_annesi_ açıkcası bizim alerji belirtimiz yok ama önceden gaz sancımız bu kadar değildi arttı 3.aydan sonra uykularımız düzensizleri deyince alerjiden şüphelendiler bugün ama hiç bir belirtimiz yok gaz dışında siz nasıl bir diyet yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz
invisible33 Yasemen61 gaz ilacı düzenli kullanmak gerekiyor maalesef de her çocuk Farklı tabi kriz gibiyse gaz diye düşünürdüm ben karnına hafif hafif burunca tok bir ses çıkıyor mu ? Birde kriz gibiyse aç da olabilir mi ?
Emir123ali Yasemen61 valla bizimkide aynıydı gazdan değildi bizim gaz ilacı sap simlex nurse ve bio yok alakası yok gazla ataktı bence allahhtan bitdi gibi aman dilimi ısırim çok kötü allahh yardımcınız olsun. Çok zor
iki_prens_annesi_ invisible33 ben sut ve sut urunleri ayni zamanda yumurta olan hic biseyi tuketemiyorum malesef bizim de tek belirtimiz egzama idi yani icinde sut peynir yogurt tereyagi ayran olan hic biseyi yiyemiyorum bide yumurtayi
iki_prens_annesi_ Yasemen61 allah yardimciniz olsun fazla uzun surmez insallah belki sizin yediginiz bisey dokunmustur
Yasemen61 invisible33 aç konu değil karnı doyuyor mama yiyor ondan eminim gazını kendi çıkartıyor anlamadım gitti artık akşam olmasın istedim ağlamadan terliyordu
invisible33 iki_prens_annesi_ peki ekmek falan yani resmen süt herşeyde dediğim gibi ne yiceğimi bilemiyorum
iki_prens_annesi_ invisible33 ekmek yiyorum ekmekte sut yok un su tuz var hatta oglumada veriyorum emiyo oyalaniyo