Ervaereli11 Geçen hafta aynı şikayetlerle gittim. Boğazında ve kulağında kızarıklıklar vardı ve ne yaparsam yapıyım kesinlikle ateş düşmedi. Her gece her ihtimale karşı hep acike gittim. İlk gece fitil verdiler bir nebze işe yaradı. Diğer iki gece acilde müdehale edilmedi. Bir sürü test yapıldı hatta corona olabilir diye onun testini bile yaptırdık.
Kendi doktorumuz antibiyotik bile başlattı. Normal bir dönem olsa vermem ilaç sadece ateş düşürücü dedi ama covid vs her ihtimale karşı kullanalım dedi.
İdrar, kan, kaka hepsine bakıldı viral enfeksiyon çıktı kanda sadece diğerleri temizdi.
4 gün boyunca yüksek ateş yaşadık sadece emdi başma hiçbirşey istemedi.
4 gün sonunda geçti ve cildinde kızarıklık yani döküntü başladı. O zaman anladıkki 6. Hastalık geçiriyormuşuz.
Bebeklerin 8 ve 9. Aylarında genelde görülürmüş.
Calpol ateşi hiç düşürmüyordu biz dolven verdik. Günde 2-3 kez duşa soktuk atlet harici hiç giydirmedim. Ama ne yaparsam yapıyım düşmemişti.
Doktora mutlaka gidin tavsiyelerine uyun tahlilleri isteyin derim. Çok geçmiş olsun.