CananErkan hayir degil. once mama koymak tehlikeli. mama kutularinin arkasinda da once su koyulmasi yazilir. nedeni ise ; ornegin 120 cc mama yapacaksaniz 120cc su ustune 4 olcek mama koydugunuzda mama suyu 130-135cc civarina yukseltir olmasi gereken budur. ama once mamayi koyup suyu 120 e kadar koydugunuzda bebeginizin almasi gerekenden daha az su koymus oluyorsunuz. vucuda giren su miktari azaldigi icin mama bobrekleri yormaya basliyor. Allah korusun surekli boyle kullandimda bobreklwre zarar verebilirsiniz