ilknurcelik yarım kundak yaptım 4.ayda bıraktım artık sıçramalar kesildiği için şimdi 5 aylık arada uyuyamazsa yarım yapıyorum. Tam kesinlikle yapmayın biz kalça çıkığı ile ilgili sorun yaşadık profesör doktorun ilk sorduğu soru kundak yaptınızmı oldu 2 ay sonra kontrolü var ve kundak yasak