Aslmra80 Mom62636362 tadı kötü değil seve seve içersin eminim canım birde ısırgan otu al onu ayrı kaynat oda süt yapıyor
denizimo Minikprensefe kesinlikle işe yarıyor. Ben çok memnunum. İlk günden faydasını gördüm. Alerji de yapmadı ne bana ne bebeğime. Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz. 2. Şişeye geçtim.