Kızlar oğlum 4. Ay aşısından sonra acayip değişti Gündüzleri günde 3,4 kere yarım saat uyuyan oğlum Gündüzleri 1 kere bile uyumuyor sürekli ağlıyor durmaksızın yatırınca uğunuyor ve sürekli beni emmek istiyor sadece göğsümü verince rahatlıyor kucağımdan 5 dk bile inmek istemiyor bu aşı neymiş böyle😫Allahtan gece uykusu değişmedi bir o konuda rahatım🤯🤯