Benim bebeğimde 2 ay 8 günlük aynı durum o zamanlar da vardı şimdide devam ediyor .Kolik bebeğim 😔sanırım tek çare zaman.Bir sürü damla da kullandım bir nebze azalsa da kesmedi ağlamaları.Anneler diyor bıçak gibi kesildi gaz sancısı diye o günü dört gözle bekliyorum ..😒