Gok_53 xiomi 360° home kullanıyoruz. Yatağının başında asılı. Telefonumda ve tabletimde uygulaması kurulu. Gündüzleri telefonla takip ediyorum. Ses ve harekette bildirim gönderiyor. Onun dışında gece tablet şifonyerin üzerinde sabaha kadar açık en ufak sesi bile duyuyorum. Aklım kalmıyor o yüzden. Tavsiye ederim. Bebek telsizi ve kameralarına o kadar para vermenize bence gerek yok. Fiyatı gerçekten uygun. Bir de mesela memlekete gideceğimiz zaman salona alıyoruz kamerayı. Arada açıp kontrol ediyoruz evi güvenlik kamerası gibi 😅