AlimbalAlim soylediklerinize katiliyorum gayet mantikli geldi. elestirmek anlaminda degil sadece benim gozlemledigim bir seyi yazmak isterim. kizim 6 aylikken catalla ezerek basladim, 6.5 aylikken omlet , ev yapimi tam bugday ekmek ici pirinc bulgur gibi seylerle taneli gidaya gectim. 7 aylikken eline pankek vermeye basladim. suan 8 aylik kizim akliniza gelebilecek her turlu gidayi eline veriyorum. kofte , pankek salatalik vs kendi isirip yiyor disi yokken de yiyordu. annem senelerce bana blender kullanmis. puturlu verince ogururmusum. artik oyle bir hal almis ki. suan 27 yasindayim mesela hala portakal suyu sıktığımda o icindeki tortulari suzerim icmeden yoksa ogururum. ve asla cigneme huyum yok. bir lokmayi 2 kere cigner butun butun yutarim. blender kullanarak bebegin tembellestirildigini dusunuyorum. ve yemek sectigini. ben mesela asla sebze yemem. yedigim tek sey sebze sayilirsa marul salatasidir. maydanoz bile yemem. bunlar hep annemin tabakla zorla pesimden kosmasi ve sirf yiyeyim die blender yapip vermesi. 8-9 yasindaydim patates diye kereviz yedirirdi bana anlardim yemezdim. kofteye maydonoz koymadim derdi ama blenderdan gecirio koyardi vs.