2 haftadır kabızdı bebeğim.3 kere lavmanla kaka yaptırdık.iki üç kerede kendisi yaptı.onun dışında yapmadı.çocuk cerrahi doktoru 10 tane lavman yazdı.3günde bir kaka yapsada yapmasada bu lavmanı yapacaksın dedi.bağırsak düzenleyici damlalar vs dedim onlar hiç bi işe yaramıyor gaz damlası fln hepsi para tuzağı dedi.bütün lavmanları yap düzelecek dedi.bilmiyorum ne yapmalıyım lavman tembellik yapar diyor herkes.böyle bişey olan var mı