Elifzeynep Merhabalar;kızım 3 aylık dün mamaya basladık cildin de kızarıklar oluştu yüzünde yani alerjikmir basına gelen. Varmı
aybikreis @Elifzeynep canım direk ona bağlamak istemiyorum ama bende 1 kutu 2 numara optıpro bıtırdım,hiç pişik sorunum olmazdı pişik oldu bebeğim. Birde bu mama güzel erimiyor ve çok kötü kokuyor kullanmama kararı aldım 🤔