OncedenGurme ben de çocuk gelişimcisi adayıyım 😊 ayrıca okul öncesi öğretmeni bir annenin kızıyım.
Kitaplar ile çocuklar her yaşta desteklenmeli, size sonuna kadar katılıyorum. Kızım 7 aylık, o oynarken ben kitap okuyorum. Onun ayına uygun kitaplar satın aldım, beraber vakit geçiriyoruz, resimlerine bakıyoruz.
Yaşları ilerlediği zaman teknolojik cihazlara mutlaka ilgi duyuyorlar ama bizlerin elinde herşey. Bu konuda hassas annelerin olması beni çok mutlu ediyor. 🌸