Elo10 her bebegin gelişimi farkli canım. Benim ilk oglum 4 aylikken tutmaya başlamişti. Ama 5 aylik oldugunda dönmeye başlamiştı. Kızım şuan da 4 aylik. 2 ayliktan beri kafasini dik tutuyor ve 2 aylikken dönmeye başladi. Kız bebekler daha mi hareketli oluyor anlamadim 😅 oglum hic böyle degildi. 5 aylikken bizim sayemizde totoşunu sağa sola çevirmeye başladi. Yoksa yerde öyle dümdü, yatardi, hic emeklemeden yürüdü birde 🤷♀️😅