Beş günlük bebeğim kontrole gittik. Uyku halinde ritim kaçırıyor dedi doktor uyanıkken baktı sorun yok EKG çektirdik bir sorun görmedi uyku sesi olabilir falan dedi ama salı günü yine kontrol çağırdı o güne kadar stres yaparım acaba başına böle birsey gelen var mı yardımcı olursanız sevinirim anneler