Gktrk4231 Kızlar bebegimin çok güzel bir uyku düZeni vardı hergün 9 da uyumuya alıstırmıstım 9 da uyuyor acıktıkca uyanıyordu 3. Aya giriyoruz yaklasık Bir aydır hersey çok güzeldi ama 3 gündür saat 9 da uyumak istiyo aglıyo hatta uyutmayınca uyutuyorum yatagına koydugum gibi cıglıklar koparıyo . Bütün gece kucagımdaydı sabah oldu hala aynı napıcam neden böyle oldu sizce
DefneRana3881 Gktrk4231 canım 12. Haftada şiddetli 13. Haftada biraz daha az şiddetli atak haftası benim kızımdada oldu baya uyku vs kalmamıştı somurtgan huysuz bişeydi hafta geçince düzeldi
Gktrk4231 Elifmuhammeet yok canım uyanıkken her yerine dokundum agrıyan bi yeri varsa tepki verir diye
Berdemal biz de yeni 3 aylık olduk ve yaklaşık 1 hafta 10 gün kadar önce sizin bebeğiniz gibi uyumadı ben de 9 da uyuturdum ne gece ne gündüz uyutamadım 12. hafta atak haftası denen haftalardanmış onu öğrendim birkaç güne geçmişti bizimki sabredin
Yakamoz 3. Aydan beri bizim de düzenimiz bozuldu 6 aylik olmak uzereyiz surekli degisiyor. Meğer 3 aya kadar olan uyku duzeni degilmis aslinda ben bunu anladim