metehanmom_ Kızlar doğum Sonrası ilk ne zaman regl oldunuz? Regl yoğunluğunuz nasıldı? 2ay21 günlük oğlum var 2 gün önce regl oldum ilk defa ama aşırı yoğun günde 5 ped değiştiriyorum normal mi acaba sezaryen oldum ve 38 gün kanamam oldu
Eslemmomy metehanmom_ 2 ay 15 günlük olduk daha olmadım ve 1 hafta leke leke lohusalık kanamam oldu bende merak ediyorum ne zaman olacağım ne kadar olacağım
aytiii metehanmom_ 42. Gün oldum doğumda kalan lohusa külotlarını ilk 2 adetimde kullandım o kadar yoğun oluyordum
Damlaslan Bende sezeryan oldum tam 5 ay sonra oldum baya yoğun geçti aynı sezeryan olduğumdaki kanama gibi pelteliydi yeni bitti . Normal diyorlar korkma yani
Rzgrkbr Bir yıl oldu daha 2 gün önce regl oldum 😅 Baya yoğun ağrılıydı gerçi ağrısız sızısız bu olayları atlatan var mı çok merak ediyorum. Genç kızlığımdan beri aynı