Merhabalar sizlerden yardım bekliyorum 2aylıl bebeğim var malesef mama ile büyütmek zorundayım meme tutmuyor süt sağıyorum ama şimdi de sütüm bitmek üzere ne yaptımsa artmıyor elektrikli süt makinası deneyelim dedim ben manuel kullanıyorum sizce hangisinden almalıyım sütü bitmek üzere olan kişi olarak bi de aptamil kullanıyorum mama da çok gaz yapıyor ve çok çabuk acıkıyor 90cc 2 saat gitmiyor bile en az gaz yapan ve doyurucu mama sizce hangisi dönüş yaparsanız mutlu olurum