Aselmira_26 evet 6 aylikken emeklemeye başladı canım, 7 aylikken tutunup kalmaya çalışıyordu ama kalkamiyordu bizde yurutec aldik, günde 15 20 dakika yurutecle vakit gecirmesini sagladik ama hep yaninda oldum kazaya falan sebebiyet olmamasi için. Sonra yurutec sayesinde bayagi bi ogrendi bi gün bi baktim koltuktan tutarak kalkti mutfaga doğru desteksiz yürüdü 😊 tabi bunlardan önce biz belinden tutarak gunde 5er dakika yurumesine destek oluyorduk. Bide 3 aylikken ayaklarini basmak istiyordu, o zamandan yattigi yerden ayaklarini basip kendini ittirebilecegi yerlere yatiriyorduk, koltuk kenarlariba vs, ayaklariyla ittiriyordu kendini, meyilliydi yani yürümeye, erken yurumesini buna bağlıyorum ben. Ama mesela bizimki de diğer yasitlarindan farkli olarak konuşmuyor. Baba kelimesinden baska hic bi kelimemiz yok ne yazikki