Nil_ay sadece anne sütü alan bebeklerde normalmiş bugün bi TV programında doktor şöyle dedi günde 2-3 kere zeytinyağı verin bebeğinize ve sizde bol bol zeytinyağlı pırasa yiyin dedi probiyotik eksikliği olduğu için olurmuş anneler sirke için yoğurt ve kefir de probiyotik kaynağı yiyin sizde sütünüzden bebeğinşze geçsin