Baharim canım şöyle diyorlar 6 ayda doğum kilosunun iki katına çıkması beklenir. Geçen ay kilo alımı iyi ise bu ay tolere edebilir. Benimki geçen ay 900 gr almış mamayı azalttım mesela daha çok meme verdim. Şimdi Sütüm de arttı. Sütüm arttıkça mama miktarını azaltmaya başladım şu anda. Benim dogum kilosu 3020 15 gün önceki kilosu 4850 idi. Yani 1170 kalmış iki katına. Kalan aylarda bölerek alsa sıkıntı yok. Yani sağlık bakanlığı 500-1000 kg diyor ama kriterinde bu da var.