Marjinal_Anne2 Bebeğim 5 ay 11günlük kilomuz dA 6kilo170gram ama ayına göre küçük gösteriyor minyon sanırım bir de 65cm , her gören bu cocuk çok zayıf sütün yaramıyor vs diyor ama gerçekten yaramıyor mu yaa😒😣 etkileniyorum artık ,,
Bernagkgkz Marjinal_Anne2 eğer doktor kontrollerinde kilo alımıyla ilgili olumsuz bi şer demiyorsa doktorun hiç kimseyi kafana takma
Mariiiin1 Marjinal_Anne2 ay canım ayy benimki 53 gunluk . Kaynanam dogdugundan beri bunları soyluyor. Ben coktan etkılndm mamaya bssladım hem emziriyorum hem mama. Allah yardımcımız olsun bu cevre bizi mafedıyot
kahvekolik_anne Marjinal_Anne2 canım doktorunuz kilo alımıyla ilgili bişey demiyorsa kimseyi takma. Bende kaynanamı dinleseydim benim de çocuğum doymuyordu açtı mama vermem gerekiyordu. Ama çok şükür hiç mama vermedik 18 aylık hala emiyor. Önce sütün yok diyen kadın şimdi yeter kes artık memeden diyor 😃
Tugce89 Marjinal_Anne2 Marjinal_Anne2 benimkide 5 ay 18 günlük 6 buçuk kilo zayıf duruyor biraz . Arkadaşımın bebeği 4 aylik 7 buçuk kilo çevremdeki herkeste zayıf diyor sanki bana da zayıf geliyor geçende annem bile zayıf dedi acaba kaç olması lazmki
Marjinal_Anne2 Bernagkgkz doktor olumsuz bir şey demedi de , ben biraz taktım açıkcası yoksa doktor sağolsun gayet iyi dedi kilosu ayına göre dedi ,
Marjinal_Anne2 kahvekolik_anne doktor hiç takma etrafı dedi ayına göre iyi merak etme dedi ama kzım minyon sanırım ya 😣🤦🏼♀️
Marjinal_Anne2 Tugce89 bilmiyorum Ya İnan’ın bana da öyle geliyor aslında küçük ama doktor bir sorun yom dedi 🙄 anlamadım
Pelin-Emir35 Benim oğlumda 17 aylık bir ay öncesinde 9750kg dı ama boyu ortalamadan uzun olduğu için doktoru sıkıntı yok ama biraz alsa iyi olur,yemeklerini bol yağlı yap dedi vitamin ve balık yağına başladık ama oğlum cooook aşırı hareketli olduğu için yine çok bir fark yok bence ama inanın ki hiç kafama takmiyorim sağlıklı olsunlar yeter benim kayınvalidem de hep bahaneler buldu sütüme var diye ses edemediği için çocukta gaz olunca çok sulu sütün dedi durdu ama hiiicc takmadım çevreye karşı kendimi kapattım hala daha da açmış değilim hiiic takmayın güzel canınızı sıkmayın degmeeeezz 😇
meza Marjinal_Anne2 canım takma hiç bünye meselesi benim kızımda giren zayıf der ama yemesi çok güzel boyuda çok güzel oğlumda hiç ne emer ne yer doğru düzgün onunda kilosu güzel yanı ne yaparsan yap bünye ile alakalı bana kızın için kadının teki ver bana ben bakım sen bakamiyorsun bile demişti düşünün üç gün kendime gelememistim hep kendimi sucladim balık yaglarumi almadım neler neler ama yok hala ayni