Arkadaşlar kizim 7.5 aylik ve dünden beri ateşi var en yüksek 39 cikti dün Sağlik ocagina götürdüm doktor kulağına boğazına döşüne baktı temiz dedi dişden olabilir dedi daha ilk dişimiz cikmadi ayni durumu yaşayan varmi diş cikartirkene böyle ateş olur mu ve kaç gün sürer? Simdikten teşekkürler