Defnelinamm12 birşey yok dediklerine şakın aldanma canım benimde bebeğim 2.5 aylık aynı durumdaydık doktora götürdüm ciğerlerinde falan birşey yok dedi ilaç falanda vermedi sadece burnunu serum fizyolojik ile aç dedi ertesi gün öksürük çok şiddetlendi ve tekrar götürdüğümde bronşit olduğunu söyledi bebeklerde hastalık çok hızlı ilerliyormuş sakın ihmal etme geçmiş olsun allah acil şifa versin biran önce.