Crs3 1 yaşında bir bebek gece beslenmesi için çok büyük zaten artık. Bu konuyu doktorunuza danışın ve uygun görürse gece beslenmesini kesin bence. Açlıkan değil zaten bağımlılıktan yapıyor bunu. Alışkanlıklardan vazgeçmek her zaman sancılı olur, tepki gösterir, isyan eder ama yeni düzene alıştıktan sonra siz de bebek de rahat edersiniz. Kesintisiz uyku, bebeğin gelişimi için oldukça önemli zaten, siz de artık geceleri nihayet dinlenirsiniz.