SerpilG bende normal doğum yaptım kesi atıldı on gün kontrolüne çağırdılar Doğumdan sonra batıcon sür dedi ama agrısı acısı çok fenaydı kontrolde iki tane krem verdi dönüşümlü günde birer kere sabah akşam sür dediler merhemleri kullanmaya başladığım ikinci gün geçti biri anestol biri hametan dı kremlerle iyileşme sürecim baya hızlandı ama et görünümü felan hatırlamıyorum bakamamıştım ben yani o bölgeye